Geoblog.pl    tonicc    Podróże    2009 Ameryka Południowa    Znowu w trasie

Znowu w trasie

Ekwador
Ekwador, Jipijapa

Ostatnio jadąc do Puerto Lopez przespaliśmy całą podróż... Nawet nie wiedząc co nas ominęło...

Całe szczęście dzisiaj jechaliśmy 4 godziny w ciągu dnia... To był niezły hard core :)

Po załadowaniu nas w centrum, kierownik założył plombę na drzwi autokaru... Już za zakrętem kierowca ją zerwał i zaczął wpuszczać miejscowych ludzi... Taki dodatkowy zarobek na boku... Po chwili pod nogami mieliśmy kiście bananów, jakieś worki itp.

Po drodze co chwilę ktoś wchodził i oferował napoje, ciepłe jedzonko, owoce, a nawet podróby CD z ichniejsza muzyką... Na postoju w ciągu pięciu minut naliczyłam piętnastu handlowców...

Droga z lekka dziurawa z mnóstwem zakrętów, na których kierowca reguluje ciśnienie w oponach za pomocą specjalnie przygotowanej aparatury... Dzięki temu nie ma limitu obciążenia... Dlatego oprócz pasażerów, do luków bagażowych ładuje się nie tylko plecaki, ale także piękne okazy ryb, krewetek i innych śmierdzielków...

O czym mieliśmy się przyjemność przekonać...