Geoblog.pl    tonicc    Podróże    2009 Ameryka Południowa    W poszukiwaniu żółwi

W poszukiwaniu żółwi

Ekwador
Ekwador, Galapagos Islands

To była długa, ale szybka podróż łodzią motorową... Całe szczęście obyło się bez choroby morskiej, chociaż czasami nieźle kołysało... Ale przecież co nas nie zabije, to nas wzmocni :)

Gdy dopływaliśmy do wyspy, kapitan zaczął wrzucać do oceanu kawałki arbuza... I za chwilę mieliśmy wokół siebie olbrzymie żółwie, które łapczywie zaczęły się nimi zajadać... Po prostu czad!

Później zeszliśmy na ląd... Po ubraniu trekingów, ruszyliśmy w głąb lądu... Było mega duszno i gorąco... Chłopcy z plecakami, my z Ewcia całe szczęście nie... To była dłuuuuuuuga wędrówka... Najpierw w górę... Później wzdłuż wybrzeża... Ogólnie wow!!! Wokół pełno śpiewających ptaków... Najróżniejszych... Najfajniejsze były te z niebieskimi łapkami, no i oczywiście albatrosy...

Były też lwy morskie, które kąpciały się w oceanie... Superstyczne :)

Po powrocie do bazy kapitan zawiózł nas w bezpieczne miejsce bez rekinków, gdzie można było ponurkować... Wokół śliczne rybki, w tym Nemo z liczną rodzinką :) Marcin z Bartkiem przy okazji bawili się w ratowników i holowali Hiszpana, którego złapał skurcz łydki... Nasze polskie chłopaki :)

Podróż powrotna bardzo się dłużyła... Było zimno i wietrznie... Wszyscy zmęczeni, poubierani na maksa w co się tylko dało... I nagle stop na pełnym oceanie... My o co commone? A tu po naszej lewej mamy towarzysza - pana wieloryba...

I tym samym zobaczyliśmy wszystkie możliwe atrakcje :)